2011. szeptember 20., kedd

Kékességes




Aki régebb óta követi a blogomat, tudja, hogy szeretem a nem elvágólagos, nem szimmetrikus, nem tökéletes dolgokat is. Valahogy úgy érzem, a kacska dolgokból is tanulhatok. Egyszer írtam is, hogy nehogy kidobjatok pl hibás ásványt... Már Dóritól kaptam egyszer csodás kincseket. Most pedig Helga, egyik kedvenc ásvány beszállítóm lepett meg néhány nem tökéletes ásvánnyal. Mint pl ebben a láncban azok a golflabda formájú színezett tűzachát golyók. Annyira nagyon megszerettem őket!!! Itt is köszönöm szépen! És a fonal? Hát, arra nem sok magyarázatom van. Bementem egy kézimunka boltba és ilyeneket árulnak ott. Ráadásul sok szép színben, ami mind kellett nekem... ennyi. Megtartom, jó volt a sok bronz után egy kis hideg kék, ezüst...
A medált Andrew oldalán nyertem! Thank You!

26 megjegyzés:

Timike írta...

Szépséges, annyira hullámzó, a színei is teljesen a tenger sokszínűségére emlékeztetnek, le a kalappal.

Cimbilimbi írta...

Nem is mondok semmit, mert ide vers kellene - mit vers, szonett, óda, sőt: eposz érne csak fel ezzel a csodálatossággal!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Fantasztikusan jól néz ki nagyon tetszik hogy nem a megszokott lánc,és medál,amit sokan csinálunk,szeretem az olyan embereket akik felvállalják ezeket dolgokat és mi tanulhatunk belőle!Gyönyörű munka,Gratulálok!

Édua írta...

Nagyon egyedi lett, szeretem,aki felvállalja,hogy nem trendi,szabályos!!!

Lakota mágia írta...

Igazi "Horimarikás" különlegesség!!! Szuper!!!

Loris Glassworks írta...

Wonderful!
Lori

Mary K. McGraw írta...

Very beautiful necklace.

Andrew Thornton írta...

How lovely! Really beautiful! Reminds me of the ocean and water and waves! Nicely done!

Orsi írta...

Ó, de szép!!! Annyira tetszik! Sajnos én (még) nem tudok ilyen szabadon alkotni, pedig nagyon szeretnék!

Káli Gopika írta...

Nagyon klassz, eredeti!!! Tetszik(:-)))

Wendy írta...

Very pretty! Love the colors!

norono írta...

Igazán különleges és egyedi dolgot sikerült alkotnod! Nagyon szép!

Shyme írta...

Such a pretty necklace!!

Jennifer Cameron írta...

So gorgeous! The beads are so pretty and I adore the addition of the fiber. I wish I was good at using fiber...

I LOVE color! írta...

I am so sorry I am so late hopping your way. My computer dug it's heels in and said Not gon'a go thaat fast.:^)
Your designs are nothing short of amazing.
Be blessed to be a blessing

Ciciri írta...

Nem egy hétköznapi ékszer, de nagyon tetszik, nagyon ötletes!!

Mézesmama írta...

Annyira különleges....annyira harmonikus....nem tudom hogyan csinálod, de mindig lenyűgözöl!

LUCY írta...

Magnifico montaje.....precioso.....

Lola írta...

I LOVE this necklace!!! There's something about beads and fiber that makes me happy! Well done!

Zsófi írta...

Csodás lett, olyan különleges!

Tracy írta...

Delightful necklace, love it.

Unknown írta...

hat ez szuper jo! fiatalos, kicsiket bolondos de legfokepp egyedi!:)

Juli írta...

húúú, de nagyon tetszik nekem is!!!!

Helga írta...

Hogy Neked milyen klassz ötleteid vannak! :)))
A legjobb helyre kerültek a golflabdák :)

Cece Cormier írta...

Beautiful!

Zsófy írta...

Lenyűgözött!!Annyira tetszik ez a láncod Marika,hogy csak na!!:)