2011. április 8., péntek

Gyűrű



Sajnos, ez fotózhatatlan... Az emerald színű swari is és a kaboson is. Azért fotóztam le a kis bigyókákkal, hogy látszódjon, mi is van befoglalva... Ezek icipici (a hosszabb oldala sincs 1 cm!) abalone (Paua kagyló) kabosonok. Fogalmam sincs, hogy miért vettem ilyen kicsiket. Nemhogy befoglalni, megfogni is nehéz volt. Cserébe viszont annyira szép színük van!!!! És mivel van még belőle és egy nagyobb is, hamarosan mutatom a család többi tagját!

Addig is: az abalone segít a levertség, a bizonytalanság és a csalódottság leküzdésében. Arra késztet, hogy fordítsunk több figyelmet magunkra és másokra. Szóval, megtartom. És szerzek még két kezet, több tucat ujjat és persze néhány nyakat, hogy a sok ékszert hordani is tudjam...

9 megjegyzés:

Dalma-Almada írta...

Fotózhatatlan? Nekem gazdag a fantáziám, ismerem a határtalan képességeidet ékszerek terén! Ezért is dicséret jár a türelmedért és finom alkotásért! Tetszik a szerkezete is, de a színe leginkább!

Ibolya írta...

Üvegbe kevés sóval, és annyi olivaolajjal, hogy kicsit bevonja, és hűtőbe tettem.
Gyönyörű ez a zöld csoda.

norono írta...

Gyönyörű!

Timike írta...

Fantasztikusan jó szine van, igazán gyönyörű ez a gyűrű.

Csapó Krisztina írta...

Nagyon-nagyon szép!!! Szeretem az emeraldot. :-)

Edit írta...

Gyönyörű ez a gyűrű!!! A színe is csodaszép!!!

Zsófi írta...

Milyen szép, csodás a színe!

MickTaylor írta...

Fantasztikusan szép ez a zöld,még ha nehéz is fotózni!
No,de nekem melyik zöld nem az?? :)

DoRcY írta...

Nagyon szééép.... én el tudom képzelni h élőben még szebb!