2010. december 31., péntek

Toho white mix

Az úgy volt, hogy tegnap megejtettem idei utolsó gyöngybeszerzésem. Többek közt a képen látható Toho mix csomagot. Már rég szemezgettem vele, de nem tudtam, hogy mire használnám. De csak megrendeltem. És itthon odakerült a kabosonom mellé.... A lánc a zacskó minden szem gyöngyét tartalmazza! Csillog is rendesen! A hímzésen nem is próbáltam még háromszög gyöngyöt, nagyon jó pedig. Ha már belelendültem, itt is végig fotóztam. Ő nem lett egy szabályos alak, de a gyöngyök így akarták. Ezekkel a képekkel kívánok minden jót kedves látogatóimnak az új évre!
























































8 megjegyzés:

Monica írta...

Nagyon szép lett, és nekem az előző ékszered készítési útmutatója is nagyon tetszett!Lehet, hogy ezek alapján egyszer megpróbálkozom én is hasonlóval.
Boldog új évet neked, és hogy fokozzam az örömöd, kérlek nézz be hozzám!

Perlenzauberin írta...

I wish you a happy new Year!

Wonderful work!

Cimbilimbi írta...

Drága Marika, szép új évet kívánok, gyöngyökben és egyéb jókban bővelkedőt! Tímellel már tervezzük a gyöngyhímzést, számítok majd a segítségedre :) Sok puszi

Zsófi írta...

Boldog új évet kívánok Neked és az egész családnak! Legyen részetek sok örömben és élményben!!!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Nagyon pazar! Köszönöm a fotósorozatot, és kívánok én is boldog új esztendőt!

Renáta írta...

Marika!Mostmár nekem is meg kell ezt próbálnom, mert ez gyönyörű...
Egyszerűen fantasztikus!
Nagyon Boldog Új évet Nektek!!!!!!!!!!!!

Zsófy írta...

Ohh,nekem van egy csomó ilyen mixem vagy 5 színben:)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

De örülök, hogy lefotóztad!!!Csodás lett az ékszer! Boldog Új Évet Neked!!