2010. május 13., csütörtök

Gyurmáztam...





Kicsit pakoltam a hűtőben és egy csomó süthető gyurmát találtam. Valahogy megkívántam és nekiálltam. A sütiket Cseresznyéslány cukrászdája ihlette. Ki kellett próbálnom! És a fagolyó gyurmával történő befedését is. És a sok leeső darabkából készültek szivárványgolyók meg mindenféle, ami jött! Más mit szokot csinálni a félig kevert színű 'sütiszélekkel'? Többször nekiállok gyurmázni... aztán megállapítom, hogy még sokat kell tanulnom. Nem baj, ez van. Majd szépen az elkészült ékszereket is megmutatom.

3 megjegyzés:

Ilona írta...

A gyurmázáson már én is gondolkodtam, kezdetnek egész jókat csináltál!

Lakota mágia írta...

Ennyi finomság láttán, azt hiszem megyek, és keresek valami csokikát magamnak!
Nagyon guszták lettek! :-)

Bastia írta...

Jók lettek! :)

Belül sírok, mert nekem nincs semmi ilyesmire időm....brühühü. Úgyhogy éld ki magad ebben helyettem is!

A kevert gyurmát használhatod alapnak, ha olyasmit készítesz ami mindegy hogy belül milyen színű, így spórolhatsz a "tiszta" gyurmával. Vagy próbáld ki hogy valamilyen textúrát viszel bele, szerintem úgy is jól mutatna. Pl. készítes egy medál formát, majd a felszínébe nyomkodsz gézt, dörzsi szivacsot, vagy bármit ami van otthon és textúrás felülete van. Egyéb ötletem jelenleg nincs :)