2010. március 25., csütörtök

Kedvenc dobozaim























Hát, őket imádom! A férjemtől kaptam mind, még több is van... A férjem fejlesztőmérnök - elektronikai. És a kis műhely-irodája tele van kincsekkel. Nála láttam meg a dobozokat. Innen rendelte. Szerszám/tároló oldalon lehet megnézni őket. És innen rendelt nekem, csipeszeket, fogókat is.... A 18 rekeszes dobozban főleg gyöngyöket tartok. A narancs fiókosban inkább szerelékeket. Komolyan úgy tűnik, hogy rendezett vagyok.... Csak azt nem értem, hogy ekkora készlet mellett, hogy fordulhat elő, hogy pont az a fajta akasztó nincs, ami épp kell?! De tényleg jól látni, ha valami kifogyóban van...





7 megjegyzés:

Cirelin írta...

Ezek nagyon szuperek, nekem is ilyesmi kéne, hogy ne csak úgy össze-vissza, régi zacskóikban heverjenek a gyöngyök szanaszét. Tök jók! :)

ekszerlada írta...

Ohh de jo neked!!!!!!!!!!!Ezek nagyon szuperek!!!Milyen szep!

Ági mama írta...

Hú! Bár az én gyöngyeim is ilyen rendben lennének!!

Erga írta...

Hát, ez tényleg nagyon szép rendezett készlet, én is elszoktam pakolni a gyöngyöket és szerelékeket kb. addig tart a rend míg leülök valamit fűzni és kezdem összeválogatni hozzá a gyöngyöket. Mire összeszedem teljes káosz uralkodik a dobozokban.Nekem is mindig az hiányzik ami kell pedig nálam is van készlet bőven.

Lakota mágia írta...

Egy hete váltottam dobozkákról sokfiókos szekrénykékre, mert nálam már dobozokkal is csak káosz volt,...egy napig rendezgelődtem, mire nagyjából mindennek meglett az új helye.:-)Gratulálok, hogy ennyire szépen rendben tartod őket!!!

Piky73 írta...

Ezek szerint nem csupán én küszködöm a millió apróság tárolásának a gondjával :))) Szinte már az egész világot végigkutattam (köszönet érte az internetnek), de mivel annyi kritériumnak kell megfeleljen szerencsétlen dobozka, nagyon nehéz jó darabokra lelni :)
Köszi a tippet!!!

Monica írta...

Szuuperek a dobozok és a tárolásra vonatkozó információk is, az állvány is nagyon tetszett. Én már a pecásboltokban is keresgéltem több sikerrel is hasonló tárolókat, dobozokat, táskákat!