2009. augusztus 10., hétfő

Hajrá Pécs!


Tüke lévén nagyon boldog és büszke voltam mikor Pécs híres porcelángyára piacra dobta eozinból készült ékszereit. Csodásak! Fotón nem is lehet ennek az anyagnak a szépségét visszaadni. Pici problémám csak az volt, hogy ezeket a medálokat nem túl szép zsinóron árulták... Már rég jártam a boltjukban, talán változott a helyzet. Ez a lánc vadászbálos ruhámhoz készült és akkor még nem volt ilyen széles látóköröm a gyöngyözés terén. De még van kettő medálom, ami begyöngyöződésre vár. És amilyen gyagya vagyok még biztos szerzek eozinból készült cuccokat... (Köszönöm Etelkám!!!)

5 megjegyzés:

maryke írta...

Hát Mariskám én csak hüledezek jobbra,hüledezek balra....
Hihetetlenül csodálatosak a munkáid..

Gabessz írta...

Valóban, nagyon szépeket alkotsz!

horimarika írta...

Köszönöm!!!

Ági mama írta...

Tényleg fantasztikusan néz ki!!

horimarika írta...

De jó! A doboz-királynőm is benézett hozzám! Nekem ez nagy megtiszteltetés. Köszönöm!